CORONA: lees de aangepast maatregelen

Corona

De regering heeft aangekondigd dat niet alles tegelijk open kan.

Vooral omdat er nog een piek in besmettingen wordt verwacht. Dit kan een ontwrichtende werking op de maatschappij hebben. Stek houdt hier ook rekening mee. Wij willen vaklieden en andere collega’s kunnen blijven inzetten en het risico op besmetting tijdens het werk zo laag mogelijk houden. Daarom hanteren wij de werkwijze hieronder.

Bereikbaarheid

Onze balies in Noordwijk en Lisse zijn gesloten. In Lisse is bezoek alleen mogelijk op afspraak. Wilt u een medewerker wat uitgebreider spreken? Maak eerst een afspraak. We doen dit zoveel mogelijk digitaal of telefonisch.

Heeft u vragen? Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 16.30 uur en vrijdagochtend van 8.30 tot 12.00 uur: 0252- 430 500, stuur een bericht via Mijn Stek of stuur een e-mail.

Reparaties

Om de bezoeken bij de huurder thuis zoveel mogelijk te beperken, worden alleen spoedreparaties uitgevoerd.

  • Het is niet mogelijk via Mijn Stek reparatie-afspraken te maken. Wij verzoeken u te bellen.
  • Wordt de klus uitgevoerd, dan dragen vaklieden een mondkapje, schudden geen handen en slaan iets te drinken af. Ook vragen we u om de woning voorafgaand aan de klus goed te ventileren en de werkruimte goed bereikbaar te maken of leeg te ruimen.

Verhuur

Bij het verhuren van woningen is onze werkwijze weer als volgt:

  • We beperken de bezichtingen en doen zoveel mogelijk digitaal
  • Bezichtigingen in een woning zijn mogelijk als de vorige huurder is verhuisd. Het kan zijn dat er nog werkzaamheden worden uitgevoerd in de lege woning.

Onderhoud

Onderhoudswerkzaamheden en reparatiewerkzaamheden worden uitgevoerd volgens het veiligheidsprotocol ‘Samen veilig doorwerken’. Dit geldt voor alle aannemers en andere partijen die voor ons werken. Het protocol is een handvat voor de veilige uitvoering van werkzaamheden.

> meer informatie over Samen veilig doorwerken
> actuele versie protocol Samen veilig doorwerken

Leefbaarheid

De wijkbeheerders en woonconsulenten zijn bereikbaar. Heeft u vragen over betalingsregelingen, urgentieaanvragen, overlastmeldingen of het inleveren van formulieren? Deze worden zoveel mogelijk telefonisch beantwoord. Afspraken voor een persoonlijk gesprek zijn bij voorkeur telefonisch of digitaal.

Zie ook