In de dienstverlening van Stek houden wij nog steeds rekening met corona.
Wij willen vaklieden en andere collega’s kunnen blijven inzetten en het risico op besmetting tijdens het werk zo laag mogelijk houden. Daarom hanteren wij de werkwijze hieronder.
Onze balie in Hillegom is open voor bezoek. Als u (aan corona gerelateerde) klachten heeft, vragen wij u om telefonisch of digitaal contact met ons op te nemen.
Heeft u vragen? Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 16.30 uur en vrijdagochtend van 8.30 tot 12.00 uur: 0252- 430 500, stuur een bericht via Mijn Stek of stuur een e-mail.
Onze vaklieden verrichten reparaties bij de huurders thuis. Om dit veilig te doen, hanteren we het protocol 'Veilig doorwerken'. In de planning van afspraken is wat ruimte opgenomen omdat we ook bij onze vaklieden rekening moeten houden met coronagevallen. Het kan dus voorkomen dat u iets langer moet wachten op een reparatie.
Bij het verhuren van woningen is onze werkwijze als volgt:
Onderhoudswerkzaamheden en reparatiewerkzaamheden worden uitgevoerd volgens het veiligheidsprotocol ‘Samen veilig doorwerken’. Dit geldt voor alle aannemers en andere partijen die voor ons werken. Het protocol is een handvat voor de veilige uitvoering van werkzaamheden.
> actuele versie protocol Samen veilig doorwerken
De wijkbeheerders en woonconsulenten zijn bereikbaar. Heeft u vragen over betalingsregelingen, urgentieaanvragen, overlastmeldingen of het inleveren van formulieren? Deze worden zoveel mogelijk telefonisch beantwoord. Afspraken voor een persoonlijk gesprek zijn bij voorkeur telefonisch of digitaal.