Corona

In de dienstverlening van Stek is weer meer mogelijk. Maar we blijven oog hebben voor uw gezondheid en die van onze medewerkers.

Vooral een piek in besmettingen kan een ontwrichtende werking op de maatschappij hebben. Stek houdt hier rekening mee. Wij willen vaklieden en andere collega’s kunnen blijven inzetten en het risico op besmetting tijdens het werk zo laag mogelijk houden. Daarom hanteren wij de werkwijze hieronder.

Bereikbaarheid

Onze balies in Lisse en Noordwijk zijn open voor bezoek. Als u (aan corona gerelateerde) klachten heeft, vragen wij u om telefonisch of digitaal contact met ons op te nemen.

Heeft u vragen? Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 16.30 uur en vrijdagochtend van 8.30 tot 12.00 uur: 0252- 430 500, stuur een bericht via Mijn Stek of stuur een e-mail.

Reparaties

Onze vaklieden verrichten weer reparaties bij de huurders thuis. Om dit veilig te doen, hanteren we het protocol 'Veilig doorwerken'. In de planning van afspraken is wat ruimte opgenomen omdat we ook bij onze vaklieden rekening moeten houden met coronagevallen. Het kan dus voorkomen dat u iets langer moet wachten op een reparatie.

  • Het is mogelijk via Mijn Stek reparatie-afspraken te maken.
  • Wordt de klus uitgevoerd, dan schudden we geen handen. Ook vragen we u om de woning voorafgaand aan de klus goed te ventileren en de werkruimte goed bereikbaar te maken of leeg te ruimen.
  • Bij het maken van een afspraak doet ons Klant Contact Centrum een gezondheidscheck. Wij vragen u uitdrukkelijk om de afspraak af te zeggen als er alsnog een besmetting is in uw huishouden, nadat de afspraak is gemaakt.

Verhuur

Bij het verhuren van woningen is onze werkwijze als volgt:

  • Het bezichtigen van woningen is weer mogelijk. 
  • Ook andere zaken rond de verhuur met de oude en de nieuwe huurder, zoals inspecties en het tekenen van contracten, kunnen weer fysiek worden afgehandeld.
  • Wij vragen ook u om zich aan de bekende coronamaatregelen te houden. Als u klachten heeft, laat het ons dan weten. Dan kijken we naar alternatieven, zoals het digitaal ondertekenen en bezichtigen.

Onderhoud

Onderhoudswerkzaamheden en reparatiewerkzaamheden worden uitgevoerd volgens het veiligheidsprotocol ‘Samen veilig doorwerken’. Dit geldt voor alle aannemers en andere partijen die voor ons werken. Het protocol is een handvat voor de veilige uitvoering van werkzaamheden.

> actuele versie protocol Samen veilig doorwerken

Leefbaarheid

De wijkbeheerders en woonconsulenten zijn bereikbaar. Heeft u vragen over betalingsregelingen, urgentieaanvragen, overlastmeldingen of het inleveren van formulieren? Deze worden zoveel mogelijk telefonisch beantwoord. Afspraken voor een persoonlijk gesprek zijn bij voorkeur telefonisch of digitaal.

Zie ook