CORONA meeste beperkingen opgeheven

Coronavirus

Overzicht belangrijkste maatregelen

Nu onze samenleving weer langzaam ‘open gaat’ schaft ook Stek de meeste coronamaatregelen af. Onze kantoren in Lisse en Noordwijk zijn weer open. Wel vragen wij u om bij coronaklachten niet langs te komen, maar gebruik te maken van onze telefonische of digitale dienstverlening.

Reparaties

Het is weer mogelijk reguliere reparatieverzoeken uit te voeren.

  • Het is nog niet mogelijk via Mijn Stek reparatie-afspraken te maken. Wij verzoeken u te bellen.
  • Wordt de klus uitgevoerd, dan schudden we geen handen en slaan iets te drinken af. Ook vragen we u om de woning voorafgaand aan de klus goed te ventileren en de werkruimte goed bereikbaar te maken of leeg te ruimen.

Bereikbaarheid

Onze balies in Lisse en Noordwijk zijn open voor bezoek. Wilt u een medewerker wat uitgebreider spreken, maak dan een afspraak. Deze afspraken zijn in overleg digitaal, telefonisch of in een aangepaste spreekkamer op kantoor.

Heeft u vragen? Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 16.30 uur en vrijdagochtend van 8.30 tot 12.00 uur: 0252- 430 500, stuur een bericht via Mijn Stek of stuur een e-mail.

Verhuur

Bij het verhuren van woningen is onze werkwijze weer als vanouds.

  • Opzeggingen kunnen als gebruikelijk worden doorgegeven en afgehandeld. De voor- en eindinspecties bij een opzegging doen wij als u nog in de woning woont. 

  • Bezichtigingen in een woning zijn mogelijk als de vorige huurder is verhuisd. Het kan zijn dat er nog werkzaamheden worden uitgevoerd in de lege woning door bijvoorbeeld een aannemer. 

Onderhoud

Onderhoudswerkzaamheden en reparatiewerkzaamheden worden uitgevoerd volgens het veiligheidsprotocol ‘Samen veilig doorwerken’. Dit geldt voor alle aannemers en andere partijen die voor ons werken. Het protocol is een handvat voor de veilige uitvoering van werkzaamheden.

> meer informatie over Samen veilig doorwerken
> actuele versie protocol Samen veilig doorwerken

Leefbaarheid

De wijkbeheerders en woonconsulenten zijn weer gewoon aanspreekbaar. Heeft u vragen over betalingsregelingen, urgentieaanvragen, overlastmeldingen of het inleveren van formulieren? Deze worden zoveel mogelijk telefonisch beantwoord. Afspraken voor een persoonlijk gesprek zijn bij voorkeur telefonisch, maar kunnen ook op kantoor.

Zie ook