Reparatieverzoek melden
Wij houden uw woning in goede conditie en voeren een groot deel van het onderhoud en de reparaties uit. U bent verantwoordelijk voor het dagelijks onderhoud. Wie welke werkzaamheden uitvoert, leest u in de folder Onderhoud aan de woning.
Reparaties
Voor reparaties kunt u het snelste en makkelijkste inloggen op Inloggen Mijn Stek. Daar kunt u direct een afspraak inplannen, zodat er iemand bij u langskomt.
U kunt ook een mail sturen naar info@stek-wonen.nl. Vergeet niet uw gegevens hierin te vermelden en het onderwerp van uw reparatieverzoek. Wij maken zo spoedig mogelijk een afspraak met u.
Spoedreparatie?
Voor dringende reparatieverzoeken buiten kantooruren kunt u gewoon Stek bellen via (0252) 430 500. U krijgt eerst de melding dat ons kantoor gesloten is. Daarna wordt u automatisch doorverbonden naar onze boodschappendienst.
Riolering
Storingen en klachten over de riolering meldt u direct bij firma Van der Velden (020) 632 93 29. Voor spoedeisende gevallen kunt u dit nummer ook 's avonds en in het weekend bellen.
CV-ketel
Storingen aan uw cv-ketel kunt u rechtstreeks melden aan de installateur die uw ketel onderhoudt. Het telefoonnummer vindt u op de cv-ketel. Buiten kantooruren kunt u alleen bellen als de gehele installatie is uitgevallen.
Glas
Heeft u via Stek een glasverzekering? Bel in geval van glasbreuk met Samenwerking Glasverzekering (0800) 0226100. Als u nog geen glasverzekering heeft, zijn de kosten voor herstel voor uw eigen rekening. U kunt natuurlijk ook bij Stek een glasverzekering afsluiten. Dit kunt u zelf eenvoudig regelen via Inloggen Mijn Stek (rechtsboven op deze pagina).
Veelgestelde vragen
Als ik een reparatieverzoek heb ingediend, hoe snel komt er dan iemand langs?
Als u een reparatieverzoek indient op de website bij Mijn Stek kunt u in veel gevallen direct een afspraak inplannen op een tijdstip dat het u uitkomt.
Ik wil graag achterpad verlichting aanvragen?
Dit kunt u bij ons aanvragen. Als het mogelijk is om achterpadverlichting te plaatsen dan kunnen wij dit kosteloos doen. Ter compensatie van het energieverbruik van de lamp brengen wij 1 euro huur in mindering per maand.
Ik wil graag een keukenonderdeel bijbestellen. Hoe weet ik wat het juiste type is?
Onderin het gootsteenkastje is een sticker geplakt met alle gegevens over uw keuken. U kunt hierop lezen welk type keuken u heeft en bij welke keukenleverancier u zelf onderdelen (op eigen kosten) kunt bijbestellen.
Kan ik zelf een klusjesman bellen en de rekening bij Stek indienen?
Nee, dat kan niet.Mijn riool is verstopt / dakgoot loopt over, komt er iemand langs?
Verstoppingen meldt u rechtstreeks bij firma Van der Velden op telefoonnummer: 020 632 93 29. Voor spoedeisende gevallen kunt u dit nummer ook 's avonds en in het weekend bellen.
Voert Stek binnenshuis reparaties uit?
Als u een Abonnement Service & Onderhoud heeft, voert Stek veel voorkomende onderhoudswerkzaamheden uit die normaal voor uw eigen rekening zijn. Het abonnement kost € 5,30 per maand. U betaalt dit gelijktijdig met de maandelijkse huur. Via Mijn Stek kunt u eenvoudig lid worden. In de brochure Uw woning onderhouden leest u precies wat u mag verwachten.
Waar kan ik een storing of reparatieverzoek melden?
Een storing of reparatieverzoek kunt u melden door in te loggen op Mijn Stek. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. In veel gevallen kunt u dan direct een afspraak plannen in de agenda op een tijdstip dat het u uitkomt. Komt u er niet uit, belt u dan met Stek (0252) 430 500.
Bellen buiten kantooruren en tijdens het weekeinde is alleen voor dringende gevallen.