Warning message

Inzending op dit formulier zijn gesloten.
Home > Ik huur > Reparatieverzoek melden

Reparatieverzoek melden

Wij houden uw woning in goede conditie en voeren een groot deel van het onderhoud en de reparaties uit. U bent verantwoordelijk voor het dagelijks onderhoud. Wie welke werkzaamheden uitvoert, leest u in de folder Onderhoud aan de woning.

Reparaties

Voor reparaties kunt u het snelste en makkelijkste inloggen op Inloggen Mijn Stek. Daar kunt u direct een afspraak inplannen, zodat er iemand bij u langskomt.

U kunt ook een mail sturen naar info@stek-wonen.nl. Vergeet niet uw gegevens hierin te vermelden en het onderwerp van uw reparatieverzoek. Wij maken zo spoedig mogelijk een afspraak met u.

Spoedreparatie?

Voor dringende reparatieverzoeken buiten kantooruren kunt u gewoon Stek bellen via (0252) 430 500. U krijgt eerst de melding dat ons kantoor gesloten is. Daarna wordt u automatisch doorverbonden naar onze boodschappendienst. 

Riolering

Storingen en klachten over de riolering meldt u direct bij firma Van der Velden (020) 632 93 29. Voor spoedeisende gevallen kunt u dit nummer ook 's avonds en in het weekend bellen.

CV-ketel

Storingen aan uw cv-ketel kunt u rechtstreeks melden aan de installateur die uw ketel onderhoudt. Het telefoonnummer vindt u op de cv-ketel. Buiten kantooruren kunt u alleen bellen als de gehele installatie is uitgevallen.

Glas

Heeft u via Stek een glasverzekering? Bel in geval van glasbreuk met Samenwerking Glasverzekering (0800) 0226100. Als u nog geen glasverzekering heeft, zijn de kosten voor herstel voor uw eigen rekening. U kunt natuurlijk ook bij Stek een glasverzekering afsluiten. Dit kunt u zelf eenvoudig regelen via Inloggen Mijn Stek (rechtsboven op deze pagina). 


Veelgestelde vragen

  • Als ik een reparatieverzoek heb ingediend, hoe snel komt er dan iemand langs?

    Als u een reparatieverzoek indient op de website bij Mijn Stek kunt u in veel gevallen direct een afspraak inplannen op een tijdstip dat het u uitkomt. 

  • Ik wil graag achterpad verlichting aanvragen?

    Dit kunt u bij ons aanvragen. Als het mogelijk is om achterpadverlichting te plaatsen dan kunnen wij dit kosteloos doen. Ter compensatie van het energieverbruik van de lamp brengen wij 1 euro huur in mindering per maand. 

  • Ik wil graag een keukenonderdeel bijbestellen. Hoe weet ik wat het juiste type is?

    Onderin het gootsteenkastje is een sticker geplakt met alle gegevens over uw keuken. U kunt hierop lezen welk type keuken u heeft en bij welke keukenleverancier u zelf onderdelen (op eigen kosten) kunt bijbestellen.

  • Kan ik zelf een klusjesman bellen en de rekening bij Stek indienen?

    Nee, dat kan niet.
  • Mijn riool is verstopt / dakgoot loopt over, komt er iemand langs?

    Verstoppingen meldt u rechtstreeks bij firma Van der Velden op telefoonnummer: 020 632 93 29. Voor spoedeisende gevallen kunt u dit nummer ook 's avonds en in het weekend bellen.

  • Voert Stek binnenshuis reparaties uit?

    Als u een Abonnement Service & Onderhoud heeft, voert Stek veel voorkomende onderhoudswerkzaamheden uit die normaal voor uw eigen rekening zijn. Het abonnement kost € 5,30 per maand. U betaalt dit gelijktijdig met de maandelijkse huur. Via Mijn Stek kunt u eenvoudig lid worden. In de brochure Uw woning onderhouden leest u precies wat u mag verwachten.

  • Waar kan ik een storing of reparatieverzoek melden?

    Een storing of reparatieverzoek kunt u melden door in te loggen op Mijn Stek. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. In veel gevallen kunt u dan direct een afspraak plannen in de agenda op een tijdstip dat het u uitkomt. Komt u er niet uit, belt u dan met Stek (0252) 430 500.

    Bellen buiten kantooruren en tijdens het weekeinde is alleen voor dringende gevallen.