Home > Onze klantwaarden

Onze klantwaarden

Stek, waar je thuis bent! Dat kunnen we alleen waarmaken door er gezamenlijk hard aan te werken. Hoe? We hebben drie klantwaarden vastgesteld die goed aangeven waar we voor staan. Daar mag u bij Stek altijd op rekenen.

1. Stek helpt je graag!


Wij zijn er om u zo veel mogelijk digitaal, thuis of in de wijk te helpen. Of u nu komt voor uw eerste huurcontract of een reparatie in uw woning. Alle Stek-medewerkers helpen u op de best mogelijke manier. Afspraken komen we na. En als iets niet mogelijk is of dat er kosten aan zijn verbonden, dan informeren we u tijdig.

‘Een dakgoot repareren of een toilet vervangen. Wat ik ook doe, ik ga met een glimlach naar mijn werk. Mijn doel is een tevreden huurder.’  Vakman Martin 

2. Stek weet wat een thuis waard is!


Stek begrijpt dat iedereen anders is met verschillende wensen en behoeften. En soms zijn die wensen zelfs noodgedwongen door bijvoorbeeld gezondheidsproblemen. Samen met u zoeken we een goede woning en geven we invulling aan uw woonwensen. Want fijn wonen maakt dat een huis een thuis wordt. 

‘Achter elke nieuwe huurder zit weer een ander verhaal. Daar luister ik graag naar. Vervolgens zorg ik ervoor dat de woning zo goed mogelijk wordt opgeleverd.’  Verhuurmakelaar Carla

3. Stek staat voor je open


Samen bereiken we meer. Wij staan open voor initiatieven en ideeën die bijdragen aan het verlagen van woonlasten of het verhogen van het woonplezier in de woning of de omgeving. Of het nu gaat om energiebesparing of slimme manieren om uw omgeving beter schoon te houden. We horen graag van u. 

‘Het is inspirerend om met bewoners van gedachten te wisselen over zaken die spelen in hun buurt, zoals zwerfvuil. Juist door overleg worden problemen snel opgelost.’  Wijkbeheerder John

Bewoner Franz van Sluis: ‘Stek helpt mij om de buurt in beweging te krijgen.’
Annemiek Cornelissen: 'De renovatie een heftige periode omdat ik in m’n huis bleef wonen.'