Warning message

Inzending op dit formulier zijn gesloten.
Home > Over Stek > Compliment of klacht

Compliment of klacht

Wij doen ons uiterste best u altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u een keer niet tevreden bent. U kunt ons dat laten weten door een klacht in te dienen. Dit helpt ons onze dienstverlening steeds te verbeteren.

Ook als u blij of tevreden bent, vinden we dat natuurlijk leuk om te horen.

U kunt direct via 'Inloggen Mijn Stek' (rechtsboven op deze pagina) uw klacht of compliment indienen.

Bent u geen huurder van Stek en wilt u een klacht of compliment indienen? Mail dit dan naar info@stek-wonen.nl.


Veelgestelde vragen

  • Ik ben niet tevreden over de reactie op mijn klacht door Stek. Waar kan ik terecht voor onafhankelijk advies?

    Als u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht door onze medewerker dan kunt u hierna een brief sturen aan de directie. Komen we er dan ook samen niet uit? Dan kunt u afhankelijk van uw klacht terecht bij de Klachtencommissie Wonen of de Huurcommissie. Zij onderzoeken meldingen van geschillen tussen de huurder en Stek. Zij brengen daarover een onafhankelijk advies uit. 

     

    Klachtencommissie Wonen
    U kunt uw klacht binnen 60 dagen na ontvangst van ons besluit voorleggen aan de Klachtencommissie Wonen. Let op! De Klachtencommissie Wonen behandelt niet alle klachten. De onderstaande klachten neemt zij niet in behandeling:

    • Een klacht die betrekking heeft op de huurprijs, onderhoud en servicekosten. Daarvoor kunt u alleen terecht bij de Huurcommissie;
    • Een klacht die in behandeling is bij de rechter of waarover een rechter al een uitspraak heeft gedaan; 
    • Een klacht over het algemeen beleid van Stek;
    • Een klacht die gaat over de woonruimteverdeling.

    De Klachtencommissie Wonen stuurt u binnen twee weken een ontvangstbevestiging en verdere informatie over de behandeling van uw klacht, met daarbij het klachtenreglement.

    Adres Klachtencommissie Wonen
    T.a.v. Het secretariaat
    Postbus 119, 2210 AC Noordwijkerhout (mail: klachtencommissiewonen@gmail.com)

     

    Huurcommissie
    De Huurcommissie behandelt klachten over de huurprijs, servicekosten en onderhoud van uw woning. Meer informatie vindt u op de website van de Huurcommissie.

    Adres Huurcommissie
    Postbus 16495
    2500 BL Den Haag

     

     

  • Waar meld ik mijn klacht over jullie dienstverlening?

    Bent u huurder, meldt uw klacht dan via Mijn Stek. Huurt u niet van ons? Neem dan contact met ons op.

    Soms kunnen wij uw klacht meteen oplossen. Soms is het nodig eerst contact te zoeken met de afdeling of de collega waar u een klacht over heeft. Kunnen wij uw klacht niet meteen oplossen? Dan laten we u altijd binnen twee weken weten wanneer u een reactie op uw klacht kunt verwachten.

    Wanneer krijg ik een reactie?

    Binnen twee weken handelen wij de klacht af of laten wij in ieder geval weten wanneer wij uw klacht afhandelen.