Home > Over Stek > Nieuwsarchief > Sluiting loket Stek in Warmond per 1 juli

Sluiting loket Stek in Warmond per 1 juli

Vanaf 1 juli 2018 sluit het loket van Stek in het Trefpunt in Warmond haar deuren. Vanaf de opening neemt het aantal bezoekers aan het loket af. Daar er nauwelijks bezoekers langskomen vindt Stek het te kostbaar om de ruimte open te houden. De Huurdersbelangenvereniging Bollenstreek heeft begrip voor dit besluit en stemt ermee in. Alle huurders in Warmond ontvingen een brief over dit besluit.

Bereikbaar

Natuurlijk blijven wij een goede service naar onze huurders handhaven. Wij blijven goed bereikbaar. Veel zaken kunt u zelf regelen via onze website, buiten kantoortijden, op elk moment van de dag dat het u uitkomt. Dat scheelt voor u een telefoontje of een bezoek aan ons kantoor. Op deze website vindt u de veelgestelde vragen van huurders, kunt u diverse formulieren invullen en downloaden, zelf afspraken inplannen voor een reparatie, een overzicht van uw huurbetalingen inzien en bij een betalingsachterstand direct betalen.  

Inloggen Mijn Stek

Om op onze website www.stek-wonen.nl op Mijn Stek in te loggen, moet u uw e-mailadres en uw wachtwoord invoeren. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan op 'ik ben mijn wachtwoord vergeten' en u ontvangt automatisch per e-mail een nieuw wachtwoord. Heeft u nooit een account voor Mijn Stek aangemaakt en bent u uw activatiecode kwijt, neem dan contact op met onze medewerkers van Service & Advies op T 0252 430500.