Home > Over Stek > Onze organisatie

Onze organisatie

Stek beheert ongeveer 6.700 woningen en driehonderd garages in Hillegom, Lisse en Teylingen en heeft een klein aantal bedrijfsruimten in bezit. Daarnaast ontwikkelt Stek nieuwbouwprojecten met sociale huurwoningen.

Visie

Bij Stek draait alles om het woon- en leefgenot van de klant. Daarnaast willen wij ook een maatschappelijke partner zijn. Wij willen een financieel gezonde corporatie blijven, waarbij de kwaliteit van dienstverlening goed bekend staat. Wij zijn actief en werken en investeren in de Bollenstreek en omliggende gemeenten. Wij zetten ons in voor goede betaalbare woningen in prettige buurten.

Wij werken met ruim 80 enthousiaste collega’s om deze visie waar te maken.

KWH

Het landelijk Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector (KWH) heeft Stek het KWH-label toegekend: hét kwaliteitslabel voor woningcorporaties. Dit label krijgen organisaties die goed scoren op het gebied van klanttevredenheid.

Corporate governance

Stek heeft vastgelegd hoe de organisatie goed, efficiënt en verantwoord geleid moet worden in een Corporate Governance structuur. Relaties met aandeelhouders, werknemers, afnemers en de samenleving spelen daarin een belangrijke rol. 

Bestuur en directie

Het dagelijks bestuur van Stek is in handen van bestuurder Hans Al. Hij wordt in het Management Team ondersteund door drie managers: de manager Woonservice, de manager Vastgoed, de manager Financiën en ICT.

Daarnaast zijn er een aantal advies- en ondersteunende functies die rechtstreeks onder de bestuurder vallen.

RvC

De Raad van Commissarissen is verantwoordelijk voor het financieel en maatschappelijk toezicht op het Bestuur.

Visitatie

We willen graag weten wat de buitenwereld van onze prestaties vindt. Daarom laten we ons visiteren door een onafhankelijke commissie. De visitatie leert ons waar we staan en waar onze verbeterpunten liggen. Onze laatste visitatie was zomer 2018.