UPDATE CORONA: WIJZIGING DIENSTVERLENING IVM AANGESCHERPTE REGELS

Gebruik Mijn Stek

Gemakkelijk, snel en betrouwbaar uw zaken regelen wanneer het u uitkomt!

Waar kan ik Mijn Stek voor gebruiken?

  • Huurcontract – hier vindt u praktische informatie over uw woning zoals de huurprijs, maar u kunt ook een service abonnement of woningaanpassing aanvragen en de huur opzeggen
  • Regel uw geldzaken – overzicht van uw nota’s, betalingen doen en een betalingsregeling afsluiten
  • Mijn gegevens – bekijk uw persoonlijke gegevens
  • Mijn reparatieverzoeken – hier kunt u reparatieverzoeken indienen en plannen. In verband met corona is dit tijdelijk niet mogelijk. Maak telefonisch een afspaak of via 'Mijn vragen'.
    > meer over aangepaste werkwijze wegens corona
  • Mijn vragen – hier kunt u vragen stellen of opmerkingen plaatsen en telefonisch gestelde vragen met antwoorden teruglezen

Wat is het voordeel van Mijn Stek?

U bent niet meer afhankelijk van onze openingstijden. Ook van wachttijden aan de telefoon of balie heeft u geen last. U kunt gewoon zelf uw zaken regelen wanneer u wilt. Het kan allemaal 24 uur per dag, 7 dagen per week. Uw vragen worden met voorrang tijdens kantooruren beantwoord.

Hoe kan ik me aanmelden?

> naar account aanvragen voor Mijn Stek

Zie ook