UPDATE CORONA: WIJZIGING DIENSTVERLENING IVM AANGESCHERPTE REGELS

Serviceabonnement

Uw woning goed onderhouden. U bent als huurder zelf verantwoordelijk voor een deel van de reparaties of onderhoudsklussen in uw woning. Welke klussen zijn voor rekening van Stek en welke moet u zelf uitvoeren en betalen? Hieronder leest u er meer over.

Abonnement Service & Onderhoud

Voor mensen die zelf niet willen of kunnen klussen heeft Stek een Abonnement Service & Onderhoud. Met dit abonnement garanderen wij, dat deze klussen door Stek wordt gedaan. U betaalt uw abonnement maandelijks gelijktijdig met de huur. De opzegtermijn voor het abonnement is minimaal één maand.

Aanmelden

Aan- en afmelden kan eenvoudig via Mijn Stek of telefonisch.

Dekking abonnement

> Folder Abonnement Service & Onderhoud

Heeft u vragen over reparaties die u niet kunt vinden in dit overzicht? Laat het ons weten.

Nee, dat kan niet. Stek biedt deze gratis service aan voor abonnees. U kunt wel eenvoudig een Abonnement Service & Onderhoud afsluiten via Mijnstek. Daar vindt u ook de lidmaatschapskosten.

Wij controleren alle zaken die in het Abonnement Service Onderhoud zijn ondergebracht. Dit zijn de reparaties waar u zelf, volgens de wet, verantwoordelijk voor bent. Wij hebben een overzicht gemaakt van deze reparaties, vindt u op onze website.

De APK is een keuring die één keer per twee jaar plaats kan vinden. Een monteur van Stek komt dan bij u langs en loopt een aantal zaken door in de woning. Hij voert reparaties uit waar mogelijk. Als dit niet lukt op de dag zelf maken we een afspraak om het op een later moment te repareren.

De APK is een gratis keuring voor huurders die een Abonnement Service & Onderhoud hebben.

U kunt uw Abonnement Service & Onderhoud schriftelijk opzeggen. Stuur een e-mail naar info@stek-wonen.nl of stuur uw opzegging per brief naar Stek, Postbus 126, 2160 AC Lisse. U heeft 1 maand opzegtermijn.

Met dit abonnement garanderen wij dat een aantal veel voorkomende onderhoudswerkzaamheden die u normaal zelf moet (laten) uitvoeren door Stek worden gedaan. Het kost u ServiceAbonnement per maand. U betaalt dit bedrag gelijktijdig met de huur. Via {{{mijnstek}}} kunt u eenvoudig lid worden. In de brochure {{{brochureuwwoningonderhouden}}} leest u precies wat u mag verwachten.


Hoe word ik lid van het Abonnement Service & Onderhoud?
U kunt zich aanmelden voor het Abonnement Service & Onderhoud door in te loggen op {{{mijnstek}}}. In de brochure {{{brochureuwwoningonderhouden}}} leest u precies wat u mag verwachten.


Wat kost het Abonnement Service & Onderhoud per maand?
Het kost u {{{KostenServiceAbonnement}}} per maand. U betaalt dit bedrag gelijktijdig met de huur. Via {{{mijnstek}}} kunt u eenvoudig lid worden. U kunt het abonnement maandelijks opzeggen.

"

Ja, wij moeten ook in de woning een aantal zaken controleren. Daarvoor moet er iemand thuis zijn om de deur te openen. De APK duurt gemiddeld twee uur.