Klacht

Wij doen ons best om u goed te helpen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. In dat geval kunt u een klacht bij ons melden. Uw klacht wordt bekeken door ons klachtenteam. We nemen dit serieus en zoeken zo snel mogelijk naar een oplossing.

Soms krijgen we meldingen die eigenlijk over iets anders gaan, zoals een reparatie of overlast. Die horen niet bij het klachtenteam, maar pakken we op via een andere route.

Gaat uw melding over een reparatie of overlast?  Kies hieronder de link om dit gelijk door te geven. Dat scheelt tijd en u krijgt sneller een reactie. 

 

Klacht melden

U kunt een aantal acties doen om een oplossing voor uw klacht te vragen. Hieronder leest u hoe het werkt.

Via Mijn Stek

Als u niet tevreden ben kunt u het klachtenformulier invullen op Mijn Stek. Heeft u nog geen inloggegevens voor Mijn Stek?
> naar Mijn Stek

Via e-mail

Heeft u geen inlog voor Mijn Stek of bent u nog geen huurder bij Stek?
Stuur een e-mail met uw klacht.

Tweede beoordeling

Na het melden van uw klacht gaan wij op zoek naar een oplossing. Uiteraard informeren wij u daarover. U heeft toch nog andere gedachten over de oplossing van uw klacht? U kunt een tweede beoordeling aanvragen. Uw krijgt hierover informatie in de brief over de oplossing van uw klacht.

Onafhankelijk advies

Komen we er samen niet uit? Dan leggen we het probleem voor aan een onafhankelijke klachtencommissie. Zij onderzoeken alle meldingen van problemen tussen u en ons. Daar brengen ze een onafhankelijk advies over uit.

U kunt ook zelf een klacht indienen bij de klachtencommissie. Op deze pagina staan de formulieren die u kunt gebruiken.
Let op: Uw aanvraag wordt alleen in behandeling genomen als alle voorgaande stappen zijn doorlopen.

Heeft u kunnen vinden wat u zocht?