Klacht

“Blijf niet met problemen zitten! Ze zijn op te lossen. Bent u niet tevreden? Laat het ons weten, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken!”

Wij proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent. Laat het ons weten. Dan zoeken we naar een oplossing

Waar kan ik melden?

U kunt een aantal acties doen om een oplossing voor uw klacht te vragen. Hieronder leest u hoe het werkt.

Via Mijn Stek

Als u niet tevreden ben kunt u het klachtenformulier invullen op Mijn Stek. Heeft u nog geen inloggegevens voor Mijn Stek?
> naar Mijn Stek

Via e-mail

Heeft u geen inlog voor Mijn Stek of bent u nog geen huurder bij Stek?
Stuur een e-mail met uw klacht.

Tweede beoordeling

Na het melden van uw klacht gaan wij op zoek naar een oplossing. Uiteraard informeren wij u daarover. U heeft toch nog andere gedachten over de oplossing van uw klacht? U kunt een tweede beoordeling aanvragen. Uw krijgt hierover informatie in de brief over de oplossing van uw klacht.

Onafhankelijk advies

Komen we er samen niet uit? Dan leggen we het probleem voor aan een onafhankelijke klachtencommissie. Zij onderzoeken alle meldingen van problemen tussen u en ons. Daar brengen ze een onafhankelijk advies over uit.

U kunt ook zelf een klacht indienen bij de klachtencommissie. Op deze pagina staan de formulieren die u kunt gebruiken.
Let op: Uw aanvraag wordt alleen in behandeling genomen als alle voorgaande stappen zijn doorlopen.

Heeft u kunnen vinden wat u zocht?