CORONA aangepaste dienstverlening

Klacht

“Blijf niet met problemen zitten! Ze zijn op te lossen. Bent u niet tevreden? Laat het ons weten, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken!”

Wat als ik ontevreden ben?

Wij proberen onze dienstverlening hier zo goed mogelijk op af te stemmen. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Laat het ons weten. Komen we er samen niet uit, dan leggen we ons probleem voor aan een onafhankelijke klachtencommissie.

Waar kan ik mijn klacht melden?

Via Mijn Stek

Als u niet tevreden ben kunt u het klachtenformulier invullen op Mijn Stek. Heeft u nog geen inloggegevens voor Mijn Stek?

> naar Mijn Stek

Via e-mail

Heeft u geen inlog voor Mijn Stek of bent u nog geen huurder bij Stek?
Stuur een e-mail met uw klacht .

Klachtencommissie Wonen

Komen we er samen niet uit, dan leggen we ons probleem voor aan een onafhankelijke klachtencommissie. Zij onderzoeken meldingen van problemen tussen u en ons. Zij brengen daarover een onafhankelijk advies uit. U kunt zelf ook een klacht indienen bij de klachtencommissie.