Klacht

Wij vinden het belangrijk dat u zich thuis voelt in uw woning en uw leefomgeving.

Wat als ik ontevreden ben?

Wij proberen onze dienstverlening hier zo goed mogelijk op af te stemmen. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Laat het ons weten! Komen we er samen niet uit, dan leggen we ons probleem voor aan een onafhankelijke klachtencommissie. Zij onderzoeken meldingen van problemen tussen u en ons. Zij brengen daarover een onafhankelijk advies uit. U kunt zelf ook een klacht indienen bij de klachtencommissie.

“Blijf niet met problemen zitten! Ze zijn op te lossen. Dus bent u niet tevreden? Bespreek het met ons zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken!”

Waar kan ik mijn klacht melden?

Via Mijn Stek

Als u niet tevreden ben kunt u het klachtenformulier invullen op Mijn Stek. Heeft u nog geen inloggegevens voor Mijn Stek?

> naar Mijn Stek

Via e-mail

Ben u nog geen huurder bij Stek? Stuur een e-mail met uw klacht.

U krijgt binnen twee weken na ontvangst van uw e-mail een reactie