15 juli 2020

Klantportaal nog wat langer buiten gebruik

Het duurt wat langer dan verwacht voordat ons digitale klantportaal ‘Mijn Stek’ weer voor onze huurders wordt geopend. We willen er zeker van zijn dat alle veelgebruikte functies – zoals het betalingsverkeer en het aanmelden van reparaties – goed werken. Zodra dat het geval is krijgen de ‘oude’ gebruikers van ‘Mijn Stek’ automatisch een bericht waarmee zij zich weer via de website kunnen aanmelden voor het klantportaal.

Contact

Via ‘Mijn Stek’ kunnen huurders allerlei zaken snel en makkelijk online regelen. Het klantportaal wordt momenteel vernieuwd, om het gebruiksgemak nog verder te vergroten. Het was de bedoeling om ‘Mijn Stek’ rond 1 juli weer in gebruik te nemen. Nu het nog wat langer uit de lucht is, geeft dat extra drukte bij ons Klant Contact Centrum. Onze medewerkers krijgen veel meer telefoontjes en e-mails te verwerken.

Stek is telefonisch (0252 - 430 500) en via de e-mail (info@stek-wonen.nl) bereikbaar. Het beantwoorden van uw vragen of het regelen van verzoeken kan momenteel wat langer duren dan u van ons gewend bent. We hopen op uw begrip.