5 november 2020

Stek en Corona; aangepaste dienstverlening blijft zoals het is

Het gaat niet slecht, maar ook niet goed genoeg. Dat was de boodschap van de coronapersconferentie van het Kabinet op 3 november. Wij gaan daarom door met de aangepaste werkwijze om uw veiligheid en die van onze medewerkers zo goed mogelijk te waarborgen. Bedankt voor het begrip en medewerking de afgelopen weken.

Wat wel kan

Bij reparatieverzoeken overleggen we met u op welke termijn deze kunnen worden gedaan. Spoedreparaties worden in ieder geval uitgevoerd. De benodigde voorzorgsmaatregelen worden bij alle reparaties in acht genomen.

Komt een vakman of monteur bij u langs? Schud geen handen, houdt afstand, draag bij voorkeur een mondkapje en blijf waar mogelijk in een andere kamer. Laat ons van tevoren weten als u verkoudheidsklachten heeft. Dan kunnen we in overleg een nieuwe afspraak maken.

Bezoek

Onze balies in Lisse en Noordwijk zijn open voor gericht bezoek, bijvoorbeeld om een document af te geven of een sleutel op te halen. U moet aanbellen en steeds wordt maar 1 persoon tegelijk geholpen. Overige bezoekers wachten buiten. Wij vragen u een mondkapje te dragen in het kantoor. Wilt u een medewerker wat uitgebreider spreken, maak dan een afspraak. Deze afspraken zijn vooral digitaal.

Vragen

Wij begrijpen heel goed, dat deze situatie van iedereen veel vraagt. Mocht u vragen hebben op het vlak van wonen of uw leefomgeving, laat het ons weten. Wij zijn telefonisch via 0252 - 430 500 en via de digitale kanalen bereikbaar.

Hieronder een samenvatting van de persconferentie van 3 november.

Gerelateerde berichten

14 oktober 2020

Aangepaste dienstverlening