Problemen bij de invoering van een nieuw computersysteem zorgen al dagenlang voor een slechte bereikbaarheid van Stek. Huurders krijgen via de telefoon lastig of helemaal geen gehoor, e-mails worden traag beantwoord en reparatieverzoeken komen niet of slechts gedeeltelijk aan. “Dit is niet de service die onze klanten van ons mogen verwachten”, zegt bestuurder Hans Al.
Lees meerHet duurt wat langer dan verwacht voordat ons digitale klantportaal ‘Mijn Stek’ weer voor onze huurders wordt geopend. We willen er zeker van zijn dat alle veelgebruikte functies – zoals het betalingsverkeer en het aanmelden van reparaties – goed werken. Zodra dat het geval is krijgen de ‘oude’ gebruikers van ‘Mijn Stek’ automatisch een bericht waarmee zij zich weer via de website kunnen aanmelden voor het klantportaal.
Lees meerOm achterstanden bij de betaling sneller en makkelijker te voldoen, verstuurt Stek vanaf deze week e-mails met een betaalknop. Via deze link kunnen huurders direct via Ideal het openstaande bedrag overmaken. Na enkele weken volgt via sms een herinnering met dezelfde link.
Lees meerDe beperkende maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus worden geleidelijk versoepeld. Onder voorwaarden gaan we specifieke onderhoudswerkzaamheden (bij uitstel komt de veiligheid in het geding) en reparatiewerkzaamheden weer laten uitvoeren.
Lees meer