Nieuws

Klantportaal nog wat langer buiten gebruik

15 juli 2020

Het duurt wat langer dan verwacht voordat ons digitale klantportaal ‘Mijn Stek’ weer voor onze huurders wordt geopend. We willen er zeker van zijn dat alle veelgebruikte functies – zoals het betalingsverkeer en het aanmelden van reparaties – goed werken. Zodra dat het geval is krijgen de ‘oude’ gebruikers van ‘Mijn Stek’ automatisch een bericht waarmee zij zich weer via de website kunnen aanmelden voor het klantportaal.

Lees meer

Stek verstuurt e-mail met betaalknop

14 juli 2020

Om achterstanden bij de betaling sneller en makkelijker te voldoen, verstuurt Stek vanaf deze week e-mails met een betaalknop. Via deze link kunnen huurders direct via Ideal het openstaande bedrag overmaken. Na enkele weken volgt via sms een herinnering met dezelfde link.

Lees meer

Maatlat onderhoud en reparatie

9 juli 2020

De beperkende maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus worden geleidelijk versoepeld. Onder voorwaarden gaan we specifieke onderhoudswerkzaamheden (bij uitstel komt de veiligheid in het geding) en reparatiewerkzaamheden weer laten uitvoeren.

Lees meer

Stek neemt nieuwe website in gebruik

1 juli 2020

Bij een ‘nieuwe’ fusieorganisatie hoort een vernieuwde website. Op de dag dat de Noordwijkse Woningstichting, Vooruitgang en Stek organisatorisch verdergaan als Woonstichting Stek gaat ook stek-wonen.nl in de lucht. De website is vormgegeven in de nieuwe huisstijl van Stek en is zo ingericht dat huurders en woningzoekenden nog makkelijker hun weg kunnen vinden.

Lees meer
Heeft u kunnen vinden wat u zocht?